HjÄÄÄlp!

V

vbm

Hur tar man bort en tråd som man har skapat och vill ta bort genast!!
Någon?? :confused:

Sv: HjÄÄÄlp!

Du kan inte ta bort den själv, men inom en viss tid efter att tråden är skapad kan du trycka på "Ändra", brevid citat-svar och radera hela texten.

Men det är redan många somm har svarat på tråden. Och jag vill inte ha kvar den :cry: :confused: :crazy: :eek: :mad:

Pm:a moderator för underforumet det gäller, och förklara varför du vill ha bort tråden, eller klicka på den röda triangeln och förklara där.

Men för att få en egen tråd bortplockad "bara för att man inte vill ha den kvar", räcker oftast inte för att få den bortploclad.
Men du kan ju alltid försöka

Gå in på msn då!! Vill ju veta vad den tråden handlade om ;)

Gud vilken fin bild på Jack fresten!! Jag har inte sett den innan...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama