Hitta till ljuslingsbacken??

norpan85

Trådstartare
Hej,
Någon snäll själ som kan förklara hur man kör till ljuslingsbacken? Eller alltså hittar ingen beskrivning på deras sida och när jag söker på ljuslingsbacken på eniro så finns det ju flera olika i Skövde.
Nån som vet vad jag kan knappa in på GPS för att hitta rätt?
Tacksam för snabbt svar!

Sv: Hitta till ljuslingsbacken??

Superlätt!! Kommer du från tidaholmshållet så svänger du bara höger ner mot borgunda såg innan rondellen mot falköping/skövde sen finns det en skylt åt höger efter ca 1km som säger ljuslingsbacken, följ bara vägen tills den tar slut. Kommer du från skövde så måste du svänga mot tidaholm först i rondellen, likaså om du kommer från falköping. Från dessa två håll blir det vänster mot borgunda såg. Lycka till... ska du dit snart? min hemmabana liksom...:)

kl 7 bad jag att få rida för jag har en bit å åka, kommer från trollhätte hållet. När rider du?

Jag rider klockan 18, skönt att vara hemma i tid.. Hoppas det kommer gå bra! hinner du se några ekipage innan du rider så sitter jag på den lite galna fullblodsskimmeln! :rofl:

Hej, vi ska till Ljuslingsbacken med ponnierna 5 juli. Har någon tips på boende i närheten? Eventuellt letar vi uppstallning också (om vi inte får på tävlingsplatsen).

Hur är det med avstånd? Ligger "allt" nära, eller måste man åka emellan dressyr/hopp/terräng?

Får du uppstallning på tävlingsplatsen är det nära till allt. Får du inte det så är det en bit mellan parkeringen och själva tävlingsplatsen. Det är inte fel att ha med cykel. Dock ligger alla banor väldigt nära varandra så där är inga avstånd.
Tips på boende får nog ngn annan fylla på med :)

Tack! Jag kollar med Grevagården :) Får vi inte uppstallning på tävlingsplatsen så kanske vi kan stå där och vara beredda på långpromenad från parkeringen... Ska se om vi kan få plats med en cykel bakpå trailern. Tack för tipset!

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 385
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 487
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka