Hitta rätt?

F

Frickadell

Hur hittar man sina vänner på bukefalos? Finns det ingenstans där man kan söka på vilka som bor i samma område som du eller något liknande. Om man söker på medlemmar så måste man ju veta vad de heter som nick och om man inte vet det hur ska man då göra? :confused: känner mig lite vilsen. Tacksam för svar //Johanna

Sv: Hitta rätt?

Om du går till medlemslistan, väljer sök medlemmar och sedan avancerad sökning så kan du söka på bostadsort. Dock får man ju då endast fram de som skrivit ut sin bostadsort i profilen.

Jo du kan söka inom ett område, men det gäller ju tex att man som jag inte skrivit smeknamn på orten eller nåt annat konstigt i profilen, eller vilket län man bor i eller vad man nu än skrivit för ort i sin profil... Man söker genom att gå in i medlemslistan och avancerad sök...

Om du går till medlemslistan, väljer sök medlemmar och sedan avancerad sökning så kan du söka på bostadsort. Dock får man ju då endast fram de som skrivit ut sin bostadsort i profilen.
Tusen tack till er båda!:) Jag är nog inte den mest smartaste eller datorkunniga människan direkt :d

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 580
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 129
Senast: Thaliaste
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 734
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024