Hitta mitt sto?

MangoMelon

Trådstartare
Hej!

Hur ska jag gå till väga för att hitta mitt sto som kom till mig för bara några dagar sedan? Jag har inga papper på henne alls och det enda jag vet är att hon är ett nordsvenskt sto född 1993, svartbrun och är importerad från Sverige någongång (bor alltså i Finland). Hon har en frysmärkning på halsen, S3131 står det, det betyder väl att hon varit travhäst?

Jag skulle väldigt gärna vilja veta vad hon är för någon och om hon finns i något register, hon har ett svenskt pass men det har jag inte fått.

Tack på förhand!

(Flytta gärna tråden om den ligger fel!)

Sv: Hitta mitt sto?

Du kan söka på https://www.travsport.se/hast/sok
Jag provade söka på numret du skrivit men fick bara fram en hingst född på 1930-talet. Men du kan ju söka på hennes namn också så då kanske det går bättre.
På sidan finns info om stam, avkommor, resultat och ägar-/tränarhistorik.

Lycka till!

Tyvärr så vet jag inte hennes riktiga namn heller, hon heter Zenta nu men det har hon nog inte hetat från början.. Suck, antar att det är rätt omöjligt att hitta henne?

Här har du nog henne:
https://www.travsport.se/hast/visa/182497

Zetina
93-0131
75200221S930131
Färg Kön Född Ras
svartbrun sto 1993-06-25 kallblodig travare

SIGNALEMENT
Huvud: vita hår i pannan, vit fläck på nosen
Höger fram: vita hår på främre skenan
Höger bak:
Vänster fram: vita hår på främre skenan
Vänster bak:
Övrigt:
Svenskt frysmärkningsnummer: S3131

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
802
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 298
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar