Hitta jobb i Danmark.

Riley

Trådstartare
Hoppas inte detta ses som reklam av något slag och bryter mot några forumregler, ber i sådana fall om ursäkt för det. Men: Har någon koll på om det finns några danska travsidor/tidningar där man kan hålla koll på lediga jobb och gärna även slänga ut egna annonser? Typ som en dansk motsvarighet till Trav 24's jobbannonssida.

Har inte en enda trav- eller hästkontakt överhuvudtaget med någon dansk anknytning, så jag kan tyvärr inte gå den vägen.

Sv: Hitta jobb i Danmark.

Ja, jag har tittat där, men hittade dock inte direkt vad jag sökte då. Men tack för tipset i alla fall! Jag får kolla en runda till och om inte annat länka mig vidare genom länkarnas länkar. :D

Träning/starthästar. Var spelar väl ingen egentlig roll så länge det är Danmark. :p

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 705
Senast: Imna
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 894
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025