Hitta hunden!

S

Suuz

Det regnar ute och hunden har gått i ide... :D Möt universums mest bortskämda vovve: Nina! Som numera är en parant dam på 12½år som älskar att springa efter köttbullar och rumstera i husets alla sängar och soffor :P

PC030259.jpg

Vart är era hundar nu?

Sv: Hitta hunden!

Min whippet brukar ligga likadant och förstår inte grejen med att gå ut när det är sånt här väder.... :smirk:
Hon är hemma hos min mamma nu så jag vet inte riktigt vad hon gör men kan tänka mig att hon ligger i deras säng....

Det kanske ligger i generna att kunna bädda in sig själv :idea: Borde stå i rasbeskrivningen :devil: Hon petar upp täcket med nosen, lyfter lite och slänger in kroppen under. Klockrent :rofl: Tyvärr blir det ofta så att JAG blir utan täcke, men vad gör man inte för hundskrället :love:

Min gör exakt likadant så det borde verkligen stå i rasbeskrivninge. Det är tur man är singel och har en dubbelsäng med två täcken.... :crazy:

Ingen vinthund. Men dock en spansk import som inte riktigt hittar någon anledning till att gå ut i regnet.
Vart är solen och den 40 gradiga värmen lixom?:angel:

I sällskap med hund nr 2 som är en fisförnäm dam som också strejkar vid regn.

Min gör exakt likadant så det borde verkligen stå i rasbeskrivninge. Det är tur man är singel och har en dubbelsäng med två täcken.... :crazy:

Titta på fotot :angel: fast hundens säng är den längst bort :rofl: Usch, för 10 år sedan skulle jag aldrig tro att jag skulle hålla på såhär med min vovve.. Men det är ju så rooooligt :love:

min vovve ligger på rygg med benen upp på väggen på sin madrass i köket..vi har iofs varit ute 40 min i skogen i SPÖREGN,hon verkade inte lida,det var nog mer jag som gjorde det! Hon hittade ALLA diken i skogen och ALLA lerpölar..

Min vovve ligger väl nerbäddad i duntäcket i min säng alldeles bakom min rygg just nu och där lär hon ligga tills jag övertalar henne att gå ut...det "snöar småspik" och det är inget uppskattat väder direkt :crazy:

Kom in för nån timme sen från en tur i regnet, blev raka vägen ner i badkaret och tja efter det tyckte Kenzo att han fått nog för dagen :angel:

cimg3539_1196690167.jpg

Min staffe-tik ligger i sängen och sover just nu. Hon hatar att gå ut när det regnar! En vanlig 30 minutersrunda tar 1 timme när det regnar för man får släpa runt henne.. :mad:
Helst vill hon gå bakom mig som skydd för regnet. Plus att hon inte vill kliva i vattenpölarna så det tar extra lång tid när hon ska hitta en "torr" väg förbi! :D

Båda ligger på var sin kudde i soffan, varav den ena snarkar ljudligt.

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 806
Övr. Hund När jag är inne på kontoret är mina tre hundar i en hundgård - en utomhusyta (delar av den under tak och delar helt öppet) som är...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka