Kiwifrukt
Trådstartare
Detta menar jag inte som en annons, men om någon tycker det så får ni väl stänga tråden ändå. Jag har precis (6 veckor sen) köpt ett varmblod och jag skulle jättegärna vilja veta hur hennes föräldrar ser/såg ut. Min welsh mountain har jag sett hela hans släktträd och det var jättekul att se att han var lik sin pappa till färgen, men precis hade sin mammas huvud och ögon! Plus att jag fått se hans helsyskon då.
Jag har googlat, men inte fått fram någon bild. Min häst är e: Delvin Kosmos u: Vera Norke ue: Glasgow. Kan förstå om man kanske inte hittar bilder på mamman, men pappa och morfar borde väl finnas någonstans?
Någon som vet var man kan söka? Det är ingen efterlysning, utan jag vill bara ha tips var jag kan leta!
Jag har googlat, men inte fått fram någon bild. Min häst är e: Delvin Kosmos u: Vera Norke ue: Glasgow. Kan förstå om man kanske inte hittar bilder på mamman, men pappa och morfar borde väl finnas någonstans?
Någon som vet var man kan söka? Det är ingen efterlysning, utan jag vill bara ha tips var jag kan leta!