Hitta bilder?

Murray

Trådstartare
Undrar om det finns några bilder från Jägersro torsdag 19 juni 1997, Lopp 4, V5-2? Finns det några bilder från 1997 eller tidigare, som jag kan hitta? Hur ska jag gå till väga?
Tacksam för svar/hjälp.

Sv: Hitta bilder?

Jag e rädd att de flesta bilder som tas under loppen tas av professionella fotografer, dvs de vill ha "massa" betalt… Men de har stora arkiv så det är troligtvis inga problem att få bilder från 1997. Via Täby Galopps och Jägersros hemsidor kan du hitta länkar till några av dessa fotografer. Annars får du väl försöka med bildsökningar på Internet och fråga tränare/ägare om det är någon speciell häst du är ute efter…

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
601
Senast: KeeNine
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 262
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 585
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka