Hitta ägare?

T

Tintomara

Om en katt har en märkning i örat, finns det ett lätt sätt att kolla upp vem som äger den då?

Undrar då en katt här har kommit på besök rätt ofta, och sovit på altanen nu också, så jag skulle vilja kolla upp så att den inte är bortsprungen.

Sv: Hitta ägare?

Gå in på www.skk.se, klicka på Webtjänster, sedan på Ägarregister hund och katt, sen på Sök katter. Där kan du söka på numret i örat på katten. Om du har svårt att se så lys med en ficklampa genom örat så kanske tatueringen syns bättre.

Vi hittade ägaren till en katt som sprang omkring hos oss genom detta register.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 956
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 897
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar