Köptes på citygross, men såg att de fanns på willys också.
Stod i glutenfria hyllan
Stod i glutenfria hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad konstigt. Vi har precis samma kaffe just nu, förutom att det heter brygg istället för el-brygg. Vi tog våra 6 mått till ca 1 liter vatten precis som vi brukar göra med alla kaffesorter vi köper och fick ett lagom starkt och väldigt gott kaffe![]()
FET DISS
Det smakar inget? Tar exakt lika många skopor i moccamastern som med alla andra kaffesorter vi brukar köpa, men det blir bara blaskigt. Testade ta en skopa till idag, mindre blaskigt men fortfarande blekt och tråkigt i smaken. För mig skulle det snarare vara intensitet 1-2 inte 5.
Inte gott bara. Finns så mycket godare kaffe i samma prisklass.
@nightcrawlerKöptes på citygross, men såg att de fanns på willys också.
Stod i glutenfria hyllan
Jag är INTE glad på er...jag föll till föga på bya-ICA igår
![]()
Har inte provat ännu men är den inte god får väl särbon ta med den till sina kollegor. Borrare äter det mesta![]()
Ja jag blev så himla förvånad då vi också alltid tar samma mått och vatten och druckit kaffe från Gevalia förut. Min fru klagade precis som jag på blaskigt kaffe. Nu har vi äntligen druckit upp det och har en annan sortVad konstigt. Vi har precis samma kaffe just nu, förutom att det heter brygg istället för el-brygg. Vi tog våra 6 mått till ca 1 liter vatten precis som vi brukar göra med alla kaffesorter vi köper och fick ett lagom starkt och väldigt gott kaffe.
Det här är ju ingen produkt, men jag gjorde egen dubaichoklad på fyllningen. Blev gott och väldigt krispigt!Visa bifogad fil 165777
Hiss!
Förvånansvärt god. Krisp, choklad och pistagekräm. Smakar framförallt choklad och sött. Gissar att de inte använt den mest smakrika pistagekrämen
Ska testa göra choklad med den!
Var köper du den?Nä... jag hoppas särbons kollegor gillar denDvs DISS från mig. Jag undrar dessutom var de gömt pistagen för det var grön fyllning men noll pistagesmak
Jag håller mig till den här istället (som jag dessutom köper med personalrabatt
![]()
![]()
Var köper du den?
Jag såg en sån burk på vanliga Ica Maxi hemmaVar köper du den?
Min ort är för liten för att ha något så exklusivtJag såg en sån burk på vanliga Ica Maxi hemma![]()
Jag såg en sån burk på vanliga Ica Maxi hemma![]()
Min ort är för liten för att ha något så exklusivt![]()
Vet ej, gick bara förbiSamma märke?
Vet ej, gick bara förbi![]()
Den var dyr så gissade bara att den var lyxigMärket kvittar ju egentligen men många (billigare) innehåller väldigt lite pistagenötter... den här innehåller lite över 40% pistage. Oftast innehåller de inte ens 20% pistage och resten är jordnötter/andra fetter som givetvis blir billigare.
Vi kommer inte ens upp i 900Vi har 4300 som räknas till bygden, innanför tullarna (dvs min by) är vi ca 1340 pers
![]()