Kollade Willys nu, 28,90 kr för en förpackning! Inte illa allsDå landar du mittemellan Willys och Ica

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade Willys nu, 28,90 kr för en förpackning! Inte illa allsDå landar du mittemellan Willys och Ica
Vad rekommenderar du i samma prisklass?![]()
FET DISS
Det smakar inget? Tar exakt lika många skopor i moccamastern som med alla andra kaffesorter vi brukar köpa, men det blir bara blaskigt. Testade ta en skopa till idag, mindre blaskigt men fortfarande blekt och tråkigt i smaken. För mig skulle det snarare vara intensitet 1-2 inte 5.
Inte gott bara. Finns så mycket godare kaffe i samma prisklass.
Visa bifogad fil 165672
HISS Dyr men god.
GlassbilenVars köper man dessa??
Zoegas Stockholm eller Fikastund eller VästkustVad rekommenderar du i samma prisklass?
HISS
Godaste zeroläsken jag smakat. Mer eftersmak av persika än sötningsmedel.
Visa bifogad fil 165384
Lät jätteintressant så jag googlade var den finns att köpa och fick då upp mindre bra saker rörande innehåll (stämda/anmälda pga cancerframkallande ämnen). Men det kanske inte gäller just denna utan andra produkter av tillverkaren. Menade inte att dissa din hiss!Visa bifogad fil 165735
Hiss
Fin flaska, kul namn, funkar bra! Jag använder den här efter jag tränat på badhuset två gånger i veckan. Lite för meckigt att hålla på med balsam i duschen där så jag kör bara schampo och sen sprayar jag i den här efteråt. Det blir superlätt att borsta ut håret med en wetbrush och det ser bra ut dagen efter, håret känns inte torrt alls samtidigt som det inte blir flottigt eller tungt och mitt hår är verkligen superkänsligt för sånt. Kan inte använda några håroljor eller "krämiga" produkter alls för det ser ut som jag kletat smör i håret typ men denna bara funkar.
Det enda negativa är doften. Den luktar inte illa men heller inte jättegott. Enligt info om produkten ska den luka vanilj och banan (nice!) men i verkligenheten tycker jag mer den luktar lite kokos och kola med en fruktig ton, inget stort fan av det så när den här är slut kommer jag nog testa ett annat märke enbart pga det.
Jag kollade själv nu och det verkar vara en obekräftad studie det rör sig om och då enbart solskydd så borde ändå inte påverka just den här produkten.Lät jätteintressant så jag googlade var den finns att köpa och fick då upp mindre bra saker rörande innehåll (stämda/anmälda pga cancerframkallande ämnen). Men det kanske inte gäller just denna utan andra produkter av tillverkaren. Menade inte att dissa din hiss!
Var hittar man dom?Visa bifogad fil 165869
Hiss! Mycket smak och väldigt gott, kommer köpa flera att ha som akutmat på jobbet.
Se nedan. Blev knasVar hittar man dom?