Hiss eller diss - del 6

Jag var tvungen att googla efter "skedformat kakmått" och fick fram det här... även om jag kanske ser något annat än en sked, iaf i den här vinkeln :angel:

kakmatt-sked.jpg

Sedan fick jag fram ett mått som var så totalt awesome att det får en HISS trots att jag inte bakar kakor :heart

28640_ea115f25.768x768.jpg

https://www.interismo.se/birkmann/kakskaerare-drake-i-ett-slott

Ingen bild för jag hittar inte sorten på nätet men har testat fin sk Dubai-choklad. Förväntningarna var höga och jag tänkte att vad kan gå fel med pistage och choklad liksom. Mycket visade det sig... 🙁 Inte egentligen äcklig, mer meh. Inte värt pengarna och skulle inte äta igen.

Ingen bild för jag hittar inte sorten på nätet men har testat fin sk Dubai-choklad. Förväntningarna var höga och jag tänkte att vad kan gå fel med pistage och choklad liksom. Mycket visade det sig... 🙁 Inte egentligen äcklig, mer meh. Inte värt pengarna och skulle inte äta igen.
Tack för att du bekräftar det jag hela tiden funderar på. Den ser inte god ut och visst är det gott, båda, men är det verkligen värt så mycket pengar? jag har tänkt nej hela tiden. :o

Det är VÄLDIGT stor skillnad på Dubaichoklad och Dubaichoklad, har jag märkt. Den godaste jag testat var väldigt god och smakrik, men det är ändå svårt att motivera priset. Billigare att göra själv, och lätt dessutom.

Men dubaichokladen då, vilken är bäst?
Tänkte att jag ska unna mig en snordyr choklad i egen födelsedagspresent 😄
Den som finns på Coolstuff har jag tyckt varit godast av de 11 st. jag testat. Tydlig smak av pistage och choklad, krispig och rätt konsistens på krämen. Billigare dessutom än många andra.
Någon som har provat Dubai spread? Det verkar vara lite mer prisvärt om man iaf testa smaken.
Har just klickat hem för att prova :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 244
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 608
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 063
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka