Man kan baka skedformade kexFast... du ska ju inte äta skeden eller slickepotten![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan baka skedformade kexFast... du ska ju inte äta skeden eller slickepotten![]()
![]()
Smart!![]()
Tack för att du bekräftar det jag hela tiden funderar på. Den ser inte god ut och visst är det gott, båda, men är det verkligen värt så mycket pengar? jag har tänkt nej hela tiden.Ingen bild för jag hittar inte sorten på nätet men har testat fin sk Dubai-choklad. Förväntningarna var höga och jag tänkte att vad kan gå fel med pistage och choklad liksom. Mycket visade det sig...Inte egentligen äcklig, mer meh. Inte värt pengarna och skulle inte äta igen.
Är det samma glass fast i ny förpackning?Hiss (fast utan utropstecken)
God fast hade föredragit nåt mindre sött, kan dock tänka mig att köpa igen.
Visa bifogad fil 165467
Tycker mig en hiss på den! Skulle dock önskat att det var päronglass och inte sorbet, det missade jag. Men hiss ändå. God päronsmak.Ngn som har hiss eller diss angående denna?
Visa bifogad fil 165468
Är det samma glass fast i ny förpackning?
Eller är det sådana småbitar i?
Hade stora förhoppningar, men den kommer inte köpas igen. Minns dock inte riktigt varförNgn som har hiss eller diss angående denna?
Visa bifogad fil 165468
Det är VÄLDIGT stor skillnad på Dubaichoklad och Dubaichoklad, har jag märkt. Den godaste jag testat var väldigt god och smakrik, men det är ändå svårt att motivera priset. Billigare att göra själv, och lätt dessutom.Ingen bild för jag hittar inte sorten på nätet men har testat fin sk Dubai-choklad. Förväntningarna var höga och jag tänkte att vad kan gå fel med pistage och choklad liksom. Mycket visade det sig...Inte egentligen äcklig, mer meh. Inte värt pengarna och skulle inte äta igen.
Det är inte för sent att börja baka kakorJag var tvungen att googla efter "skedformat kakmått" och fick fram det här... även om jag kanske ser något annat än en sked, iaf i den här vinkeln
![]()
Sedan fick jag fram ett mått som var så totalt awesome att det får en HISS trots att jag inte bakar kakor
![]()
https://www.interismo.se/birkmann/kakskaerare-drake-i-ett-slott
Den som finns på Coolstuff har jag tyckt varit godast av de 11 st. jag testat. Tydlig smak av pistage och choklad, krispig och rätt konsistens på krämen. Billigare dessutom än många andra.Men dubaichokladen då, vilken är bäst?
Tänkte att jag ska unna mig en snordyr choklad i egen födelsedagspresent![]()
Har just klickat hem för att provaNågon som har provat Dubai spread? Det verkar vara lite mer prisvärt om man iaf testa smaken.
TackDen som finns på Coolstuff har jag tyckt varit godast av de 11 st. jag testat. Tydlig smak av pistage och choklad, krispig och rätt konsistens på krämen. Billigare dessutom än många andra.
Har just klickat hem för att prova![]()