Det är skogsbär som är god!!!I'll be the judge of that!(jag får original i lösviktspåse också.
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är skogsbär som är god!!!I'll be the judge of that!(jag får original i lösviktspåse också.
)
Jag har redan smakat skogsbär.Det är skogsbär som är god!!!![]()
![]()
Kan de inte skicka ett kg knatter i lösvikt till migI'll be the judge of that!(jag får original i lösviktspåse också.
)
Jag köper nästan aldrig lösgodis, men gillar knatter i påse! Blev dock besviken på just hallon-lakrits. Brukar verkligen gilla den smaken på annat godis så jag var så taggad! Men nä... tyckte helt enkelt inte den var god. Hoppas att du gillar den i alla fall!Jag har redan smakat skogsbär.
Det är himla synd att knattar överlag verkar försvunnit från lösgodissoritmentet på så många ställen, de var stapelvara när jag bodde i Sverige. I alla tillgängliga smaker.
Jag tycker det är så himla trist att köpa godis i påse! Önskar att allt godis var i lösvikt så att jag inte behövde välja bara en sort och hålla mig till den. Det är sällan jag är SÅ sugen på en sort att jag vill sätta i mig en hel påse av samma.Jag köper nästan aldrig lösgodis, men gillar knatter i påse! Blev dock besviken på just hallon-lakrits. Brukar verkligen gilla den smaken på annat godis så jag var så taggad! Men nä... tyckte helt enkelt inte den var god. Hoppas att du gillar den i alla fall!![]()
Ja, när barnen var små, och så sent som i alla fall för 10 år sedan, köpte vi det i lösvikt på ICA. De har alltid varit perfekta som lördagsgodisutfyllnad till barnen också, ser mycket ut utan att kosta skjortanJag har redan smakat skogsbär.
Det är himla synd att knattar överlag verkar försvunnit från lösgodissoritmentet på så många ställen, de var stapelvara när jag bodde i Sverige. I alla tillgängliga smaker.
Blanda inteMor och far har hittat hallon-lakrits knattarna!Samt två vitlökssåser! Jag får recensera nästa vecka.
![]()
Jag tycker det är så himla trist att köpa godis i påse! Önskar att allt godis var i lösvikt så att jag inte behövde välja bara en sort och hålla mig till den. Det är sällan jag är SÅ sugen på en sort att jag vill sätta i mig en hel påse av samma.![]()
Håller tummarna!
Lösgodis är det bästa
Jag visste inte heller att de kallades för knatter
De finns i lösvikten på macken där bor och brukar köpa mitt godis. Jag kallar dem Palle kuling, smakar likadant som de som fanns i påsen när jag var barn.
Näääe enorm skillnad på palle kuling och knatter jue. Dem jag minns var ju lika små men mer ovala till formen och betydligt mer sega ju.
Jag minns dem som exakt likadana
Edit.
Dessa, det är ju samma tillverkare också
https://www.happycandy.se/losviktsgodis/skum/frutti-topps-palle-kuling/
Pistagen var en stor DISS vilket gör mig tveksam till att köpa något mer från det märket.
Såg de, inte palle kuling för mig. De var ju hårda och sega, inte skum ju!
Det där är den Palle kuling jag växte upp med![]()
Dags att starta en egen tråd? Anmäler den här.Nu börjar det bli lite väl OT här. Men Palle Kuling fanns i flera olika varianter
Visa bifogad fil 164179