R

rare

Börjar känna lite panik nu, så jag måste ställa lite frågor.

Har ju nu äntligen lyckats fixa praktik, 6 månader f r o m november. Går in på SLU och inser att anmälan ska vara inne 18:e mars..vilket innebär att jag har en månads praktik kvar näa anmälan ska vara inne. kan det godtas tro?

sen undrar jag om jag kan få pm nån som kommit in på hippolog? skulle behöva fråga lite om antagningen...

Sv: Hippolog

Detta ska inte vara ngt problem. Kompliteringar kan man skicka senare kommer ej ihåg exakt datum. Men om du vill vara säker så hör av dig till studievägledare på SLU dem är mkt bra och snabba att svara om du mailar.

Sv: Hippolog

va bra! det ska jag göra:) vore ju synd att vänta ytterliggare ett år med att söka bara för att det saknas en ynka månads praktik.

hur funkar det med intyget på praktiken?

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 545
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 503
Senast: farin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2017 blev väl inte vad jag tänkt mig. Redan några dagar in på det nya året fick jag ont i ena benet. Inte bara vid ridning utan även i...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Cambiaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama