R

rare

Börjar känna lite panik nu, så jag måste ställa lite frågor.

Har ju nu äntligen lyckats fixa praktik, 6 månader f r o m november. Går in på SLU och inser att anmälan ska vara inne 18:e mars..vilket innebär att jag har en månads praktik kvar näa anmälan ska vara inne. kan det godtas tro?

sen undrar jag om jag kan få pm nån som kommit in på hippolog? skulle behöva fråga lite om antagningen...

Sv: Hippolog

Detta ska inte vara ngt problem. Kompliteringar kan man skicka senare kommer ej ihåg exakt datum. Men om du vill vara säker så hör av dig till studievägledare på SLU dem är mkt bra och snabba att svara om du mailar.

Sv: Hippolog

va bra! det ska jag göra:) vore ju synd att vänta ytterliggare ett år med att söka bara för att det saknas en ynka månads praktik.

hur funkar det med intyget på praktiken?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 803
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 148
Senast: Jeps
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 105
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 527
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka