Hippo Mineraler

E

Egonson

Hippo Mineral Plus är vad jag vet pelleterat (Står så i deras produkthäfte).
Undrar om alla deras mineralsorter är pelleterade, eller är alla utom Plus "granulatformat" ( :smirk: ) ? :confused:
 
Sv: Hippo Mineraler

Hippo mineral "vitlök" är inte peleterad.
 
Sv: Hippo Mineraler

Vad jag vet är det bara Hippo Plus som är pellets, resten är "grus".
Vitlök, avel o dom.
Det var så för nåt år sen iallafall.
 
Sv: Hippo Mineraler

Då är det nog så nu med. Som sagt är den enda sorten som står som just pelleterad Mineral Plus.
 
Sv: Hippo Mineraler

Använder Hippos mineral Avel nu och det är granutlat. Det är endast Plus som är peletterad!
 
Sv: Hippo Mineraler

Vet inte om det är därför du undrar men...
Min syster var och köpte mineraler till min häst som är jätte svår att få att äta "grusade" mineraler.
Systern köpte fel och kom hem med pelleterade mineraler. Jag blev jätte irriterad - "hon kommer aldrig att äta av detta!"
Döm om min förvåning när de pelleterade mineralerna slank med hur lätt som helst!!
Har hört fler som säger samma sak.
 
Sv: Hippo Mineraler

Jag har oxå den erfarenheten att det är lättare att få i hästen pellets än "grus"...
 

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 809
Senast: Twihard
·
Hästvård Det här med loppfrö. Det verkar finnas lika många teorier som det finns människor :confused: Är det någon som har läst faktisk forskning...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 883
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 523
Senast: Habina
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp