Hingstvisningarna på Grevagården

Varför ska en häst som inte kan så mycket behöva protestera :confused:
Den hästen jag syftar på, vet inte om vi ens pratar om samma häst, vet bara att den var svart, visade tydliga tecken på ryggont, det syntes på långt håll. Det var inte bara jag som såg det.
Tycker inte detta är något att tjafsa om. Min enda kommentar till detta var att det inte gick att bedöma hästens gångarter, då den gjorde våldsamma bakutsparkar hela tiden. Och sen att det inte är någon ursäkt att en häst som är riden en månad ska ha ont i ryggen. En häst ska aldrig få ont i ryggen av ridning. Då är ridningen helt fel. Men det hör inte till detta forumet ;)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 943
Senast: mamman
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 383
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar