Neko
Trådstartare
Jag ska betäcka mitt sto e wetano ue Asterix för första gången och jag har totalt kört fast på vilken hingst jag vill ha! Jag brukar ha lätt att välja och bestämma mig, men som det är nu blir det svårare desto fler hingstvisningar jag är på
Damen i fråga hittar ni här (hon är 4 år på bilden, borde verkligen uppdatera till en bättre bild där hon har muskler) http://blup.se/sv-SE/horses/162639-ambra-f-5-swb
Idag är det en komplett häst med gott temperament, härlig elektricitet, tre goda gångarter och den enda som gett mig gåshud när hon vill showa för publiken! Synd att hon inte kunde knipa ett poäng till på treårstestet Det är en ledsam historia då vi skulle börja komma ut på banorna men en knäskada har lett till triangelmärkning = målet för denna betäckning är en häst till mig själv. Och jag gillar min häst och vill egentligen ha en kopia... Som inte är oridbar då
Vad jag letar hos hingsten:
Dressyr (förstås)
Under 170 i mkh
Rakare rygg då min tenderar att se svankig ut på marken men rak under ryttare
Bra typ, ben
Hingstar som kandiderar:
Skovens Rafael
Hohenstaufen II
Frienze
Goda råd sökes tacksamt!
Damen i fråga hittar ni här (hon är 4 år på bilden, borde verkligen uppdatera till en bättre bild där hon har muskler) http://blup.se/sv-SE/horses/162639-ambra-f-5-swb
Idag är det en komplett häst med gott temperament, härlig elektricitet, tre goda gångarter och den enda som gett mig gåshud när hon vill showa för publiken! Synd att hon inte kunde knipa ett poäng till på treårstestet Det är en ledsam historia då vi skulle börja komma ut på banorna men en knäskada har lett till triangelmärkning = målet för denna betäckning är en häst till mig själv. Och jag gillar min häst och vill egentligen ha en kopia... Som inte är oridbar då
Vad jag letar hos hingsten:
Dressyr (förstås)
Under 170 i mkh
Rakare rygg då min tenderar att se svankig ut på marken men rak under ryttare
Bra typ, ben
Hingstar som kandiderar:
Skovens Rafael
Hohenstaufen II
Frienze
Goda råd sökes tacksamt!