• Avel
  • Trådstartare Trådstartare winnie the pooh
  • Startdatum Startdatum
W

winnie the pooh

Ska betäcka mitt sto efter Lavirco -Herkules-Ibsen.
Hon är rätt så liten(160 cm) och nätt i modellen. Vill ha mer storlek på avkommerna.Samtidigt behövs det en hingst med bra temperament då hon är lite bitchig. Det ska vara en hopphingst. Någon som har ngt förslag?:)

Sv: Hingstval

Jag är personligen mkt intresserad utav El Bundy, en Escudo I son (u en Rebel Z dotter), han är en hopphingst med storlek, rörelser, mkt lätt i typen.
Han vann sitt bruksprov med 145,01 utav 41 deltagare, med höga del poäng för både hoppning och dressyr.
Har följt honom, när jag bodde i Tyskland, och var och tittade på honom ofta i Celle.
Vet inte om han tas in utav någon sperma importör i år, men förra året så var det en seminstation i Blekinge som gjorde det.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31