Hingstval!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare oys
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 934
O

oys

Hej!
Har börjat fundera på att betäcka mitt sto och är nu lite nyfiken på vilken hingst ni tycker att jag ska välja.
Mitt sto:
e: Alpen Fürst ue: Freimoor
168cm
En tempramentsfull dam, men i det stora hela fantastisk att hantera bara ansökan har gått igenom...
Hoppar bra och rör sig trevligt men är dock ngt innåttåad.
Hon är relativt grov i typen.
Ser fram emot era förslag!

Sv: Hingstval!

Släng in några fina uppställningsbilder på henne:idea:

view.php

Bild kommer här... :)

Vad är det för mål med parningen?
sällskapshäst? Hopphäst? Dressyrhäst? Körhäst?

Sen får du nog kolla tråden på datorforumet om att lägga in bilder ;) för det går inte att visa bilder som du har i din webmail...

Oj! Jag som tyckte att jag var så skicklig... Jag såg ju bilden då jag klickade på länken :confused:
Datorer är inte riktigt min grej!
Det är i alla fall hoppning som är intressant för mig.
Mvh Oys

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 378
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 364
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör... 2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 437
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka