Hingstval franskt sto Cygnus d´Odyssee - Florestan

Conversation Piece

Trådstartare
Är det någon som har friska idéer om hingstval till stoet L´Infante (Cygnus d´Odyssee - Florestan)? Pris max 40 000 kr. Exteriör: Stor och grov, något vinklade haser, en aning kort i ryggen. Psyke: Lite skarp att köra men lätt att hantera för övrigt. Talang: Stark men aktionsproblem. (Fransk, med andra ord.)

Vi har funderingar på Spotlite Lobell, Gigant Neo, Rite On Line eller Tap In.

Sv: Hingstval franskt sto Cygnus d´Odyssee - Florestan

Jag hade valt Giganten,eller Rite on Line då.Men han har ju redan full bok.

Jag tycker själv att det är svårt att hitta något som passar bättre blodmässigt än Giganten, som har både Super Bowl och Speedy Crown. Vad det det som du tänkte på också, eller hur tänkte du?

Jag betäckte min franska märr(florestan som farfar, Ua Uka som farmor) med San Pellegrino, såg att även Hornline hade en del franska märrar till honom..han är visserligen lite dyr, men jag tror att han kommer att vara värd de pengarna. Det han lämnat i USA o Kanada är ju inte fy skam o i Sverige har vi ju duktiga Mary (imp) + en treåring som gjort 3 starter , 1 seger o ett tredjepris o gått en 18 tid....

Mitt föl föds i år, märren är såld men fölis ska jag ha själv

Det är ett intressant val. Då får man också in både Super Bowl och Speedy Crown (som väl tidigare har gått bra på Florestan, om jag inte misstar mig?) plus talangen från Valley Victory. Dessutom redan visat avelsresultat.

Ny San Pellegrino import till Sverige :D

2001 AVERYNATTIEGIRL (CA) sto 65 15-15-6 10,4aak 1 262 559 kr

Liknande trådar

Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix