Sv: Hingsttips till hoppsto Emmerton-Cortez
Varför kikar du inte på Balou du Rouet? Baltimores pappa som har lämnat fantastiskt bra.
A
Varför kikar du inte på Balou du Rouet? Baltimores pappa som har lämnat fantastiskt bra.
A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Corriendo Tau. Lite mer vågat val, innan var jag tveksam med tanke på de rykten som florerade kring hans pappas ridbarhet och tråkiga mun. Dock såg jag honom på Lövstas hingstvisning och han gav ett coolt och sympatiskt intryck och reds på bara tränsbett osv. Jag gillar hans möderne otroligt mycket då Camaro och Looping är två av mina favorithingstar. En rolig bonus är att jag bor granne med hans uppfödare så det skulle bli en "lokalproducerad" avkomma . När jag frågade henne vilka ston hon tyckte att han passade till sa hon dock att det skulle vara ston med lite storlek då han själv är liten.
?
Vad det gäller CT så gillar jag stammen oerhört mycket. Vi har tre avkommor efter pappan Camaro, alla hoppar hus, har fantastisk ridbarhet, bra munnar, lite heta men jag skulle gärna använda Camaro(eller sonen) igen. Vi har bla en Camaro M /Cortez och den är den som är känsligast och mest skalle i, så det är väl det du kanske ska tänka på, en del Emmerton har ju varit ganska tuffa, och känslighet o tuffhet tillsammans kräver sin ägare/ryttare.
Varför finns inget användningsråd för Corriendo Tau? Det finns för Canterbury men det sa inget nytt.
@ancan Corriendo Tau är efter Corlensky G - Camaro