Hingsttips, heartbreakersto

Bravour är jättefin men om du är rädd för att förstärka Heartbreaker blodet så kanske han inte är rätt alternativ.
 
Jag älskar mina Lambobarn och tycker att det är perfekta men de blir inte så stora. Hingsten är 167-168 cm men stoet som är tre år är bara 161 cm, jag mätte henne i kväll. Jag blir glad om hon växer några cm till. Deras mamma är 166 cm.

Bravour har jag puschat för tidigare. Nintender har jag sett flera väldigt fina avkommor efter. Magic Park är en fantastiskt hingst men jag har inte sett några avkommor till honom.
 
Jag älskar mina Lambobarn och tycker att det är perfekta men de blir inte så stora. Hingsten är 167-168 cm men stoet som är tre år är bara 161 cm, jag mätte henne i kväll. Jag blir glad om hon växer några cm till. Deras mamma är 166 cm.

Bravour har jag puschat för tidigare. Nintender har jag sett flera väldigt fina avkommor efter. Magic Park är en fantastiskt hingst men jag har inte sett några avkommor till honom.
Såg nu att bravour har heartbreaker i bakre led så han utesluts tyvärr.
Hur är Lamborghinis avkommor i temperamentet? Trist med storleken, mitt sto är 163 - men blir det en häst att spara är det ganska bra för min del som är rätt liten. Önskar bara något mer maffig än den jag har
 
Såg nu att bravour har heartbreaker i bakre led så han utesluts tyvärr.
Hur är Lamborghinis avkommor i temperamentet? Trist med storleken, mitt sto är 163 - men blir det en häst att spara är det ganska bra för min del som är rätt liten. Önskar bara något mer maffig än den jag har

Mina är vakna men inte rädda (som mamma kan vara), väldigt lättlärda och sociala, hingsten behövde man bara visa något en gång så fattade han, stoet fattar också på en gång men kan ibland behöva lite övertalning för att gå med på det. Båda har varit okomplicerade att rida in. De kan vara lite bra på att tycka synd om sig själva. De har en mamma som är envis som synden och ingen av dem har ärvt det utan det går att lirka med dem.
 

Liknande trådar

  • Låst
Avel Användningsråd för årets nya hingstar 3-åringar: Coriall 1101 En hoppbegåvning med intressant hopphärstamning som även visat prov...
Svar
6
· Visningar
1 754
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp