Hingsttåg?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Arsozah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 887
A

Arsozah

Snart är det dags för betäckning! Det kommer bli mitt första föl så det ska bli såå spännande :D
Eller ja, kanske inte är så jättesnart, men det går i rasande fart nu :p

Däremot har jag inte riktigt bestämt hingst ännu... Någon som vet om/när det kommer gå "hingsttåg"? Vore ju kul och kika där.

Mitt sto är e. Indorado - Zuidhorn, och de hingstar jag funderat på är Careful, Quin eller Camaro M... Vad tror ni, är jag ute och cyklar eller är de ganska bra? :D

/En glad och pirrig Arsozah :banana:

Sv: Hingsttåg?

Hingstvisningarna brukar vara efter bruksprovet.

Hingsttåget är namnet på arrangemanget av en av arrangörerna av hingstvisningar.

När det är dags för detta så använder vi avelsgnägg för diskussioner om visningarna...

Sv: Hingsttåg?

Jo det är ju klart... Okej, jag måste försöka hinna se på dem :P

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 676
Senast: Freazer
·
Avel Detta är säker en av massa samma trådar, men jag startar den ändå! Jag är ny på detta med avel, och har ungefär 10 000 frågor :D Jag...
Svar
5
· Visningar
1 532
Senast: Görel
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
Trav Jag är helt ny på Bukefalos och även inom det här med avel, men ååååååh vad otroligt spännande det är! Jag fick ett föl nu i sommar (e...
Svar
15
· Visningar
4 960
Senast: Mia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka