Hingstkatalog nu för tiden, finns det?

Hathor

Trådstartare
Jag undrar om det finns någon hingstkatalog för Svenskt halvblod (eller varmblod kanske det heter). Var får man tag på en samlad överblick av godkända hingstar man kan köpa?
 
Jag undrar om det finns någon hingstkatalog för Svenskt halvblod (eller varmblod kanske det heter). Var får man tag på en samlad överblick av godkända hingstar man kan köpa?

Hingstar att köpa tror jag inte det finns något speciellt forum för? Det ges inte ut någon katalog i pappersformat med hingstar i avel längre heller men de som har löst licens för SWB kan man hitta på http://www.sprangrulla.se/
 
Jaha, nej, någon sådan har inte getts ut på flera år. Tips är att de flesta väntar med att lösa licens så finns inte så många inlagda för i år ännu, men man även titta på föregående år.
 
Vad synd att de tog bort den... Det var ju jättepraktiskt att kunna bläddra i men då får man väl sitta vid datorn istället nu.
 

Liknande trådar

Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 767
Senast: jemeni
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Lady_S
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
832
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
960
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp