Hingstips, halvblod

Sv: Hingstips, halvblod

Det där med trevligt temprament tål nog att tänkas på. Jag har sett en sida av honom som defenitivt inte betyder trevligt temprament.

ÅH, vad har du sett?

Berätta!
Jag har bara sett possitivt.

Jag tänker själv betäcka mitt sto i år så jag har tittat på Silvano. MEN måste säga efter att ha läst det exteriöra utlåtandet så kommer det inte på fråga. Dessutom går det inte att hitta en bild av honom där han inte rids, dvs. när man kan se hur han faktiskt ser ut. Skulle tänka mig för innan jag tog en sådan chansning.

Enligt årets bruksprovskatalog så finns HH tillgänglig i Sverige i år. Importören är den samma som förra året.

Hälsningar Helen

Okej, kul! Har inte hunnit prata med dem om det så jag var inte säker.

Ska ner till Herning imorgon och hjälpa till med HH som ska visas och tävlas där. Plus visas i galashowen. :)

Liknande trådar

Avel Ska betäcka mitt ridponnysto och vill därför gärna ha förslag på bra ridponnyhingstar, helst också med motivering varför du...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Skugga
·
Avel Ja snart drar avelssäsongen igång igen och jag behöver lite input till hingstval av detta sto ifall inte vårt förstahandsval blir...
2
Svar
31
· Visningar
5 628
Senast: ann80
·
M
Avel Ska betäcka mitt sto efter Warsteiner. Hon är av mycket god typ, rör sig trevligt och har bra hoppteknik. Hennes minuspost ligger på...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Laahra
·
L
Avel Låt oss säga att jag betäcker mitt halvblodssto till våren. Jag är inte 100% säker på att jag ska göra det men jag är väldigt sugen på...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: -Lilla My-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka