Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad har hon för stam, mankhöjd, gång?Har ett fint fullblodssto som jag tänkt betäcka, mot hoppning. Hon har ett bra psyke, men ridbarhet och teknik behövs stärkas, har några som jag klurat på men vill gärna få höra era åsikter
hon är ca 165 cm,e. Observatory, u. Ashford Castle, e. Bates Motel, som jag skrev så behövs bättre teknik, hon ä en duktig hopphäst, men avkomman önskas gå det högsta klassernaStam, hur stor är hon och hur stor häst vill du få, exteriöra styrkor/svagheter?
Tack, Jag har inte lärt mig hur man gör, skulle rader men det gick inteEftersom man bara får ha en tråd för varje fråga slår jag ihop dina inlägg.
Ett tips är att vara mer utförlig med sin frågeställning, det brukar ge fler svar. Det finns också en tråd med årets hingstfunderingar, kanske kan du hitta något intressant där http://www.bukefalos.com/threads/hingstvalsfunderingar-infor-2018.1445539/
Görel moderator
Tack, Jag har inte lärt mig hur man gör, skulle rader men det gick inte
Fetcher N? (Med tanke på Hip Hop och reservation på storleken)Sprintblod såg jag.Jag skulle betäcka med en hingst med stort scoop, med lite "långsam" stor galopp och hopp.Även långlinjerad.Hip Hop men kanske för liten?Chacco Blue blodet?Gillar annars Chairman l Silla men vet inte om det går och få tag på.Kannatol?