Hingstfunderingar

AnnCatrin

Trådstartare
Har ett fint fullblodssto som jag tänkt betäcka, mot hoppning. Hon har ett bra psyke, men ridbarhet och teknik behövs stärkas, har några som jag klurat på men vill gärna få höra era åsikter

mvh anci
 
Har ett fint fullblodssto som jag tänkt betäcka, mot hoppning. Hon har ett bra psyke, men ridbarhet och teknik behövs stärkas, har några som jag klurat på men vill gärna få höra era åsikter
 
Stam, hur stor är hon och hur stor häst vill du få, exteriöra styrkor/svagheter?
hon är ca 165 cm,e. Observatory, u. Ashford Castle, e. Bates Motel, som jag skrev så behövs bättre teknik, hon ä en duktig hopphäst, men avkomman önskas gå det högsta klasserna
 
Armani Code, Kannatol och Conthinder tycker jag är trevliga. De hoppar med bra teknik och ska lämna bra ridbarhet :) Har inte dubbelkollat stammen, men jag tror inte att det "krockar" med stoet. Annars är det väl någon av de "stora" hingstarna du kan kolla på om du vill ha en svårklasshäst.
 
Tack, Jag har inte lärt mig hur man gör, skulle rader men det gick inte

Man kan tyvärr inte radera inlägg. Man kan ändra i dem i 15 minuter efter att man publicerat dem.

Skulle man råka publicera två inlägg om samma sak så kan man rapportera inlägget så hjälper en moderator till att ta bort det ena.
 
Sprintblod såg jag.Jag skulle betäcka med en hingst med stort scoop, med lite "långsam" stor galopp och hopp.Även långlinjerad.Hip Hop men kanske för liten?Chacco Blue blodet?Gillar annars Chairman l Silla men vet inte om det går och få tag på.Kannatol?
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 034
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 402
Senast: Mabuse
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
914
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp