Hingsten For feeling

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare crazy
  • Startdatum Startdatum
C

crazy

Har hittat ett par bilder på denna hingst men ingen där han är uppställd ifrån sidan...någon som har en sådan bild? :confused:

Har ingen bild, men var på bruksprovet när han visades. Är definitivt en hingst som borde passa mitt sto iallafall. Han tilltalade mig mycket. Snygg, lätt och med mycket hopp i sig!

Jag såg honom "live" idag i en 130 här nere i Skåne. Vilken jättefin häst! Och vilken utstrålning. Han såg verkligen fin ut.

Han är efter en i mitt tycke en av världens bästa hingstar "For Pleasure"

Jodå jag har sett bilden på Flyinges hemsida...jag var bara lite ivrig att få veta hur han såg ut innan de hade uppdaterat. ;)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
675
Senast: Roheryn
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka