Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett stoföl på drygt 6 månader e. Channon-Maraton-Lansiär. Hon är fux med bläs och mycket söt och vacker, om jag får säga det själv
Här är en bild på henne 4½ månad gammal.
Hon fick 47 p på fölvisning (9,8,7,8,6,9). Traven är väl hennes sämsta gångart, men jag tycker att hon har rört sig bättre hemma i trav, i alla fall 7:a mässigt, men på fölvisningnen ville hon knappt trava alls. Mycket trevligt temperament (men det har stoets alla avkommor fått).
Jag såg Channon på hingsttåget nu i våras (såg honom tyvärr inte innan hon betäcktes) och tyckte om vad jag såg, men saknade kanske lite den där "wow-känslan". Ska bli spännande att följa honom upp i unghästtävlingarna. Han har ju gått ganska bra hittills i alla fall.
Vad är det mer för stam på fölet du har?
Vet att ett föl efter honom gick vidare till Riksfölet.
Är det någon som har sett channon in action. Har ett fäl efter honom och skulle gärna vilja veta lita mer om honom, gärna om det är fler som har några avkommor efter honom.
Finns det ingen som har några bilder på Channon att lägga in eller på föl, hans släktingar på stosidan osv, vore kul att se, Har LIndevik film på hingsten, varför fick de tillbakar honom? För två år sedan betalade man till Dressage design och han finns fortfarande kvar på deras hemsida.