JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hingstbloggen: ”En herre som tilltalar mig på många sätt”
Moderator
Hästnyheter
Ridsports hingstbloggare Lena Nyström avrundar det danska bruksprovet i Herning med ett sista blogginlägg. Flera hingstar har fallit...
Hästnyheter
Hingstbloggaren Lena Nyström berättar om en lång dag, men tursamt nog "är här så himlans många himmelskt fina hästar att jag håller mig...
Hästnyheter
Hingstbloggen med Lena Nyström är tillbaka! Den här gången är det KWPN som gäller och Lena Nyström rapporterar direkt från Brabanthallen...
Hästnyheter
Hingstbloggen har njutit av fyrbenta gångartstalanger under fredagen i Holland. Här ger Lena Nyström sina åsikter om några av killarna...
Bichon havanais
Hundavel & Ras En av mina grannar är inne på sin andra (båda har varit nedklippta) och alltså, sötare och snällare hundar har jag typ aldrig mött...
Sel
12 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 274
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Då får man gå ut i trädgården eller på ett fält och provropa olika namn med olika tonfall :angel: :D
Scata
26 minuter sedan
Svar: 690
Visningar: 46 923
Hund
Valp 2024
Övr. Hund Börjar kralla på sig!
Inte whippetmodellen av jaktlabbe direkt :laugh:
AraSlei
44 minuter sedan
Svar: 1 059
Visningar: 116 801
Hund
Skoning
Hästvård Min hovis bedömer sånt, kan skon läggas om så görs det.
Annars byts det till sommarskor.
Magnum
13 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 741
Vård
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Jag säger skogsmulle även när det var halvdagar ute ibland eller kortare i högre tempo. Skulle själv inte kalla en skogsmulle outbildad...
nullo-modo
23 minuter sedan
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Kände ju till henne och hennes familj sedan tidigare (ryttare på samma ridskola som hästen stod uppstallad på, varit halvfodervärd på...
Fabian In Memoria
29 minuter sedan