Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I en annan tråd sas det att Digital VT ska visas. Den tyckte jag var fin.
..........Kom på en till..
Gångartshingstar:
Detroit e Don Frederico - Aarking xx
Maserati?
Five Star?: Florestan - Wolkenstein
How Ever e Kostolany-Münchhausen
Hoppehingstar:
Digital VT Diamant de Semilly - Laptop-Espri
Xet Cornetto-Watzman
Starargentan Stakkato Gold- Argentan
Eccellente UW f.04 e.Cornetto?
Imporsperma:
Falsterbo (Fidermark - Brentano II)
Monte Bellini (Montender - Ramiro)
ev. Levinus (Levisto Z - Calvin Z)
Warrant e Numero Uno-Nimmerdor-Purioso
Vad hette mamman till den hingsten? Hur gammal var den? Undrar om den inte ursprungligen kommer från Jacobs i Tyskland?kl
Det är många som går rådgivande och många intressanta stamtavlor där, såg b la att det var en Stakkato-Silvio I-Calypso II hingst som skulle visas på rådgivande, jag hoppas att den blir rekommenderad.
Vad hette mamman till den hingsten? Hur gammal var den? Undrar om den inte ursprungligen kommer från Jacobs i Tyskland?
Hon har bra smak då!jo Maria köpte stoet dräktigt från Jacobs, han bör vara 2,5 om jag inte räknar feltror stoet hette Salü ... kort minne
![]()
kl
Inte med på championaten, men från auktionen i Flyinge så hoppas jag på att Quick Cash och Bibenbreaker visas![]()
Det är bara att hålla tummarna då!Hon köpte en holsteinerhingst från Tyskland som sällskap åt Starkko, den ska också visas:
Cassiano - Athlet Z - Fasolt
Jättintressanta bägge två, men Salues möderne är ju bland det bästa man kan hitta så det vore fantastiskt kul om han bleb godkänd. Vi har ju brist på både Stakkato och Silvio-blod här! Även om vi är lite sent ute...
Vi var på studiebesök i Tullstorp i förra veckan, då stod där 2 hingstar som skulle gå bruks.. bra att jag har glömt vad de heter bara![]()
Maserati är e Metall-TipTop
.............Gångartshingstar:
Detroit e Don Frederico - Aarking xx
Maserati: Metall - Tip Top
Five Star?: Florestan - Wolkenstein
How Ever e Kostolany-Münchhausen
Hoppehingstar:
Digital VT Diamant de Semilly - Laptop-Espri
Xet Cornetto-Watzman
Starargentan Stakkato Gold- Argentan
Eccellente UW f.04 e.Cornetto?
Imporsperma: