Hingst-tips mottages!

derficutly

Trådstartare
Behöver tips på hingst som lämnar bra benställning, bra temperament, gärna multitalang eller hopphingst med bra gång. Gärna lite rejälare hingst..

Spåna fritt! :D

Sv: Hingst-tips mottages!

Det kan vara bra att veta stoets stam så att man inte tipsar om nära släkting !

jag håller annars med Görel om Fetcher N. Även HipHop och Feliciano är ju hingstar med alla de egenskaperna

Okeanos eller Rambo är två alternativ eller framför allt Belamour (9:a på benen) men återigen beror det ju på vilken stam ditt sto har.:)

Gäller det ett fullblodssto så håller jag med om att Feliciano kan vara ett bra val. Aerline H är ett annat förslag. Båda har blivit avkommebedömda. Cartier har fin gång, hans första årgång verkar att ha gått bra på 3-årstesten iår. Du skulle också kunna titta på Donnerfly och Weltman som också är avkommebedömda.
Sedan finns Ludwigs Champion, med bra storlek, gång och hopp och kan säkert passa till ett fullblod.

Liknande trådar

Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 423
Senast: Nikan
·
Avel Behöver tips på hingststationer utomlands med bra villkor. Främst hopphingstar. Gärna tips på ädla snygga hingstar som ännu inte gjort...
Svar
15
· Visningar
1 520
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025