hingst till sto e. cortez

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Flower_Power
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 652
F

Flower_Power

ja, vad ska jag betäcka mitt sto med, hon är helt underbar och har otroliga gångarter och hoppar som en gud men hon är lite nervig.
vill ha en ädel hingst som är cool i huvudet och hoppar bra, inte för liten heller, men inget hus. hon är ue lemon.

Sv: hingst till sto e. cortez

Dirco är liten men lämnar större och han lämnar ädla hästar. Jag har ju en avkomma efter honom och hans mamma är lågställd och kortbent :D men han blev betydligt ädlare än henne

Han fick 9-9 i hopp.

Här är två bilder på honom

IMG_0299.jpg

IMG_0320.jpg

Är det hon som ska ha föl efter Ronaldinho? Eller minns jag fel? :)

Okeanos:love: Vårt Cortezsto har fått 2 jättefina föl efter honom. titta på www.walfwesta.se där det finns bilder.

japp det är hon! så vi får väll se hur det fölet blir, möjligt att det blir samma en gång till..

så här ser mitt lilla sto ut

P10105502.jpg

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
684
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 416
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka