Hinderstöd?

trixan

Trådstartare
Hoppar lite för nöjes skull...som omväxling till dressyren. Läste ngnstans att det fanns hinderstöd, som man kunde sätta fast på tunnor, dvs ngn skena man kunde sätta bomhållare på, men jag hittar inte sidan nu. Ngn här som vet? Kanske tom har provat?

Sv: Hinderstöd?

Fattar inte riktigt vad du menar:p Men safty system har ju många olika typer av hinderstöd. Om man inte hoppar så högt och inte så mycket har de exempelvis korta hinderstöd som tar mindre plats och är smidigare att hålla på med. Du kan ju även köpa deras "sockerbitar". De kan man ju stapla på varandra om man vill hoppa lite högre, men kan ju även användas i cavalettiarbetet:)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 184
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar