Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar om någon har något tips på smarta hinderstöd man någorlunda enkelt kan snickra ihop? När jag bara löst funderar på det så verkar ju själva foten vara det som behövs tänkas till på.
Japp, jag hittade en enkel lösning när jag tittade på bilder av modellhästar och fick se hinder av samma typ Jag och polaren ska köpa virke å snickra ihop 4-6 sådana där stöd.. till foten behöver man väl ca 1 meter plank, och det är bra mkt billigare än 160:- spänn för en hinderfot i metall
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.