Himlen har fått en ny änglahund :'(

lulski

Trådstartare
Idag har min lilla plutta fått bli änglahund :cry::cry: Min älskade lilla vovve finns inte mer! Åh, vad jag kommer att sakna henne. Jag vill tacka henne för de bästa 11,5 år jag någonsinn kunnat få med en hund. Bästaste vännen har hon varit min Le Grand'z Lovley Luzy. Usch, nu sitter jag här som Lille Skutt och gråter så tårarna sprutar.

Åh, jag saknar dig min lilla Lullan!! :cry:

http://www.bukefalos.com/g/files/3/9/6/4/2/DSC_0048.JPG
DSC_0048.JPG

Sv: Himlen har fått en ny änglahund :'(

vilken otroligt vacker hund!:love: Beklagar sorgen det är så tungt när en familjemedlem försvinner *tröstkramar* men hon fick säkerligen många fina år!:cry:

Härligt att du fått ha henne i 11,5år! Det är ju en bragd för en GD:) Hon var bra vacker din tjej!

inte en dålig ålder! förstår att det är jätte jobbigt.. men du får vara tacksam
för de åren ni har haft tillsammans och tänka tbx på det, kanske kan hjälpa lite!

*tröst kramar*

*tröstkramar* är jätte jobbigt när man låter dem vandra vidare men du har nog tagit väldigt väl hand om din hund för inte är det väl vanligt att GD blir så gamla?

Sorgligt, skickar tröstkramar. :cry::cry:

Näe.. Har damen med dom kloka ögonen farit till himlen?!:cry:
Massor av tröstkramar och kom ihåg alla fina stunder!!

Nej, jag har haft tur, de blir oftast inte så gamla. Har också haft turen att hon varit frisk i stort sett hela sitt liv, bara den senaste veckan hon varit ordentligt dålig.. Kroppen gav upp men sinnet var med hela tiden.

Till alla:
Tack så mycket för omtanken, det är aldrig lätt när man måste avsluta sin bästa väns liv. :cry: Men jag vet att jag gjorde rätt, nu slipper hon må dåligt.

beklagqar sorgen :( inte kul alls att missta sin bästa vän:( gjorde det nyss själv och det var MYCKET MYCKET svårare en vad jag hade trot att det skulle vara. man förstår när dom är borta hur mycket dom betyder för en . hunden människans bästa vän

Nej, det är ingen lätt sak att göra men man måste ju för deras skull. :cry:

Beklagar verkligen :cry:
Vad härligt att få så många år tillsammans:love:

Vet hur du känner dig. Jag tog bort min vovve i oktober efter 11,5 år tillsammans. Tröstkram!

Jösses, vilken fantastisk ålder för en Grandis!
Beklagar sorgen, det var en mycket vacker hund :)

Idag var det jobbigt att komma hem efter jobbet. Ingen hund som mötte mig i dörren, bara att tomt halsband och koppel hängandes i hallen. :cry: Luktade på hennes utetäcke som hänger på sin krok och började storgråta.
Jag förstår att det blir lättare med tiden men just nu är det jättejobbigt.

Liknande trådar

Övr. Hund Idag har min lilla plutta fått bli änglahund :cry::cry: Min älskade lilla vovve finns inte mer! Åh, vad jag kommer att sakna henne. Jag...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka