Hihi det här är så kul

Sv: Hihi det här är så kul

Häftigt!

Här blidde det så att herrn tittade ut på våran årsdag 3/9:love:, 4 år firade vi då!
 
Sv: Hihi det här är så kul

Jo visst, men när det är någons födelsedag, eller som ni, årsdag! Precis då bestämmer sig för att antingen befrukta eller komma ut!
 
Sv: Hihi det här är så kul

Ja, det är rätt häftigt faktiskt. Grejen med det här datumet, eller några datum runt om, är ganska intressant med.

4/9 2002, pappa dog
3/9 2003, träffade jag min blivande sambo
6/9 2003, flyttade jag in hos min sambo
5/9 2005, syrrans dotter föddes

20/8 är syrrans son född, men han var ett par veckor för tidig, skulle ha kommit i början på september med......
 
Sv: Hihi det här är så kul

Din pappas dödsdag och då barnbarnets födelsedag! Nästan lite läskigt.

Jag drömde att jag var på besök hos min farmor och farfar med mitt barn, minns det så väl för jag blev väckt i sömnen ;) Precis när jag lämnade över bebisen till farfar ringde telefonen, så jag han ju själv aldrig se barnet eller veta om det var en han eller hon. I telefon är det min pappa som berättar att farfar avlidit :eek:

Jag tror det var ett tecken på att han faktiskt "är med" fortfarande.
 
Sv: Hihi det här är så kul

Jag tror att det finns en mening med det hela faktiskt, visst kan det ske och finnas sånt vi inte riktigt förstår idag?


Lite läskigt, och mycket intressant är det iallafall! När syrrans förlossning började var det faktiskt 4/9, men hon hann precis ramla över datumgränsen. Farsan dog vid midnatt där, så det var ytterst nära att hon föddes på dödsdagen....
 

Liknande trådar

T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: YorkWann
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 906
Senast: Lyckan i Halland
·
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
3 022
Senast: via
·
Gravid - 1år Nu är resan bokad och ingen återvändo finns... :eek::):D:eek: Den 28 oktober åker vi till Thailand i två veckor (phuket) för att...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp