wtf

Trådstartare
till alla med medelstora hundar eller lite större!
jag har hittat en frottéponcho på Hemtex med roliga motiv på, bland annat en polisdräkt :) perfekt att ha på hunden efter ett bad! har man bara ett snöre runt midjan på vovven så sitter den bra.
helt ok pris, kostade nog 99 kr på rea!

bilder kommer lite senare när jag har laddat kameran!

Sv: Hett tips

Det ¨åg ju smart ut:D synd bara att det inte fans till småa då:( Fast får stor hund snart så då kanske man skulle kunna ta köpa sån dära:)

äh, det finns ju hur mycket som helst till småttingar :p bara å googla på hundkläder eller liknande!

oh! En sådan måste helt klart införskaffas så valpis kan ha den när han blir stor :D
Vad har du för storlek på din?

Hehe x) Men tror ni verkligen hundarna tkr om att ha kläder? Jag har också en stor hund och hon är ganska gammal så hon börjar frysa på vintern. Så jag gick och köpte en 'hundtröja' till henne. Hon fick stor fobi för den... Ville inte längre gå ut och gå. Så hon får ej gå längre turer ute på vintern för oss. Men det är nog inte det hunden vill... men jag ska ej lägga i mig x) Det kan ju vara min hund som inte gillar det bara :P Men sånna där nakna hundar måste ju ha det hela tiden :S Synd om dom :( x) Men endå gulligt XD

min hund säger ingenting om att ha kläder, men så har han inga andra än sin badrock samt en regnoverall.

Tyckte det verkade vara en sån braa idé så jag vaar tvungen att köpa en egen!

Här kommer min Apa!

Han verkar tycka att den är helt okej aatt ha på sig. Just nu hålls den ihop av ett par strumpbyxor, men ska sy liten i den och fästa ett band att knyta med och knappar för att sätta ihop den i rumpan!

Det ¨åg ju smart ut:D synd bara att det inte fans till småa då:( Fast får stor hund snart så då kanske man skulle kunna ta köpa sån dära:)

Jag har en sån här till min lilla hund:
yhst-86054107059876_2008_8164114
image-upload-55-775941.jpe

Perfekt när man badat henne.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
704
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Två pass kvar, sen ropar jag in semestern :-) I år har jag inte en endaste dag planerad för aktivitet, vilket känns otroligt skönt, men...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: kossankaj
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 652
Senast: MJLee
·
Hundträning Min 6-månader gamla valp (unghund?) och jag har lite problem vad gäller möten med människor och hundar. Han går oftast lös, och när...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: Nila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V