Henrik har tagit fram en höryggsäck

Sv: Henrik har tagit fram en höryggsäck

Säkert praktiskt och bra men jag tvivlar på att jag skulle använda den. Möjligtvis om man leder två hästar samtidigt isf och ska lägga ut i hagen, men i andra fall skulle det inte underlätta som det ser ut nu..

Inte heller jag ser användningen i stallet. Däremot ser den trevlig ut att ha när man röjer och donar hemma på tomten.. ;)

på min gamla skola! :laugh:

Tyckte den såg rätt smart ut men nog ingenting jag skulle betala mycket för. Fast alltid bra med nya ideer!

också från min gamla skola :D

Om priset inte blir alltför högt skulle jag kunna tänka mig att köpa den tills det är dags att gå med två hästar 200 meter till en annan hage. Har ju inte en tredje arm att bära höet med, så den här verkade verkligen praktisk!

i stallar så är det bättre att packa i påsar/korgar och ställa i en skottkärra/vagn, det använder flera större stall redan idag..

jag antar att det här är mer avsett för just vad som nämns i artikeln... till&från hagar.. och då är det ju praktiskt, speciellt när man har två hästar.. annars kan jag likagärna ha en kasse..

däremot så ser jag många andra bra ändamål för väskan, ved och dylikt som nämndes är nog vad jag skulle använda den till

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: Tuvstarr
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 098
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 981
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 507
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar