A

Ambra

Vilka av er har hemsidor till sina teligar? Finns ju så mkt som man vill visa så jag antar att det finns några som har det:)
//Camilla

Sv: Hemsidor

Jag har :D Har även gjort en hemsida åt min mamma och 3 st. åt en vän till familjen samt är webmaster för Upplandslejonen = fullt upp på hemsidefronten :D Men roligt är det =)

Jag har ingen hemsida men skriver blogg nästan varje dag ur min hunds perspektiv och sätter in bilder och sånt. Har väl tänkt att fixa hemsida åt oss båda men det blir aldrig gjort :angel:

Följdfråga: Hur ofta uppdaterar ni er?
När det gäller mig själv så går det verkligen i vågor:crazy:

Jag brukar uppdatera min efter varje utställning och om det inte är någon utställnings så brukar jag slänga in några nya bilder kanske en gång i veckan ungefär =) Jag vill uppdatera den ofta så att folk ska kunna se något nytt, jag själv tycker det är otroligt tråkigt när en sida nästan aldrig uppdateras så det brukar sluta med att jag knappt kollar på den sidan. Upplandslejonens hemsida uppdaterar jag bara om det är någon som har blivit BIR eller BIM eller högre resultat på en utställninge, efter våra träffar när jag får rapporten från lokalombudet eller om någon skickar material till mig men i vanliga fall blir det ungefär 1 gång/månad. Mammas hemsida är inte uppdaterad på länge, blir mest efter någon utställning och ibland slänger jag in någon ny bild men eftersom det är jag som knäpper bilderna så blir det inte så många nya bilder på hennes hund. De övriga hemsidorna uppdateras väldigt sällan. :)

Jag övervägde att skapa en.. Men jag har redan två stycken; en hjälpsida till grafikintresserade ungar och en fotohemsida...

Din kom jag inte in på:( Det var bara en massa cyklingsresultat:crazy:

Jag skriver blogg för lillfjant. Det blir några gånger i veckan beroende på vad som händer.

Jo Inya och Domino har en som uppdateras lite när jag har tid och ork eller om det händer något av intresse...

Jag har till dallisen också, uppdaterar efter utställningar och dylikt och bloggen när jag orkar och har något att skriva om.

Jag har, precis som väldigt många andra pinscherfolk :)

Min är nog mest för att visa upp hur go min lilla gris är :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 708
Senast: fixi
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka