Hemsidetrassel!

pigleton

Trådstartare
Har en hemsida för vårt företag. Nu när jag uppdaterat sidan får jag inte länkarna inom sidan att funka som de ska.
Är det någon som kan kolla lite och se vad det är för fel?

Formaterade om datorn för ett par dagar sedan och när jag då brände ner alla dokument blev det helt plötsligt stora bokstäver i alla. Kan det ha något samband?

Är inte så jättehaj på detta, så länge allt funkar är det lugnt men trasslar det så blir jag vilse.

Länk
 
Sv: Hemsidetrassel!

Så här ser din länk ut:
<a href="PRODUKTER.HTM">

Heter documentet exakt som det står här, på servern?
Stora o små bokstäver är som ett annat namn i html...
De heter kanske: Produkter.htm det är därför det inte går.
Kan ju inte kolla vad de heter på din server, men det fixar du väl själv?
 
Sv: Hemsidetrassel!

Har du laddat upp alla sidorna? Kanske missat att ladda upp nån när du höll på?? Eftersom den sidan som heter om företaget fungerar, så tror nämligen inte jag att felet beror på att det används stora bokstäver.

Jag hade kollat så att du verkligen laddat upp alla sidorna. Annars som nån sa: kolla så att sidorna heter samma sak som du länkar till. :smirk:
 
Sv: Hemsidetrassel!

håller nu på och bygger om en hel del på sidan så jag har tagit bort massa filer från nätet men nu strular det med bakgrundsfärg och annat tjafs *sucka*
 
Sv: Hemsidetrassel!

pigleton skrev:
håller nu på och bygger om en hel del på sidan så jag har tagit bort massa filer från nätet men nu strular det med bakgrundsfärg och annat tjafs *sucka*

Visa kodsnutten eller sidan/ länken...
Då är det enkelt att fixa till.

//MATS//
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311
IT & mobiler Jag har en Samsung 9 som börjar bli lite till åren men funkar ok än så länge. Trodde jag! Jag har Telia då de ska ha ett bra nätverk...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Asko
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 095
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 850
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp