Hemsidan strular - nån mer med b-one?

C

cissiny

Vi har vår hemsida hos b-one, brukar ju funka bra men idag är det problem med att hitta servern då och då. Just nu verkar det vara helstopp :crazy:.
Det ska ju vara fri trafik, att sidan varit väldigt välbesökt på sistone borde ju inte ställa till problem? Eller?

Ni andra som använder b-one, hur har det funkat för er idag?

Mvh Cissi
 
Tack för ditt svar! :D

Vår hemsida har funkat jättebra det mesta av tiden idag - det är vid några korta stunder det strulat... :crazy: Helstopp var det ju för en stund sen, men nu verkar den funka igen! Kontaktade b-one när det strulade som mest, får se vad dom svarar!

Betalar ju en del för sidan, har 500 meg... Och då vill man ju att det ska funka...

Funderade på om det kunde ha nåt med att göra med bandbredden, det sägs i villkoren att det är "fri trafik" - undrar vad det betyder i praktiken egentligen? Fast vi har ju haft mer än dubbelt så många besök andra dagar utan problem? :confused:

Mvh Cissi
 
Vi har haft sedan mitten av april, kollar sidan flera gånger per dag, har funkat kanon annars! Bara idag som det vart lite strul.

Dom är verkligen prisvärda!

Mvh Cissi
 
:)

Letade länge innan jag hittade rätt...
Hoppas att de inte tar allt för lång tid på sig nu, det kliar i fingrarna att lägga upp sidan på min egna domän! :D
 
Har haft min där sen i början av maj och den har funkat klockrent hela tiden och jag håller alltid på med något dagarna i ände...

Kanske gjorde något med ert konto idag, som strulade till det?
 
svarar flera på en gång... :D

Fragansia - jag har för mig att det gick rätt snabbt! :D

Bengall och Spider - det har fungerat jättebra nästan hela tiden, det var korta stunder som det strulade bara.

Har nu fått svar från b-one - dom beklagar ev störningar och jobbar för att undvika att det händer igen.

Bra support tycker jag, över huvud taget att mycket prisvärt alternativ tycker jag! :D

Mvh Cissi
 
Ja dom är grymst snabba på att svara på supporten och att hjälpa en. Jag är helt nöjd med dem.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 077
Senast: Stinaelin
·
C
IT & mobiler Sitter precis och laddar upp en stor fil inkl sida med länk på. Har ju gjort det här massor av gånger utan problem. Nu är det nåt som...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: cissiny
·
C
IT & mobiler Sambon, som har XP på sin dator, har precis installerat SP2 (hann inte läsa tråden här innan...) men pga lite småstrul så avinstallerade...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp