Hemsida!!!!

S

snus

Jag har vid ett fåtal gånger försökt att göra en egen hemsida men fattar ingenting.

Finns det inget smidigare sätt än ladda ner massa saker kanske en mall??? :idea:
 
Du kan ju t.ex. använda dreamweaver (stavas?). Där behöver du inte kunna nåt om koder utan den kodar medan du grejar med sidan. Och man kan också se koden samtidigt som man grejar så lär man sig samtidigt.

Så är ofta ett bra sätt att börja på så lär man sig lite. Sen när man fått lite mer kött på bena kan man göra sidan från "scratch" om man vill.
 
Förresten om du vill göra den från scratch har jag ingen speciellt för mig den här och nästa vecka så jag kanske kunde ta mig an att hjälpa dig med första sidan så du kommer in i det och får grepp om det så du kan göra resten själv?

Du kan pm:a om du känner för det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
428
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 503
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
2
Svar
38
· Visningar
4 338
Senast: Lyan
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp