Hemsida...

O

ostbiten

Hur gör man en hemsida??? Behöver man nått särskillt program på datan eller...??? :confused: :confused:

Nej det behövs inte, man kan använda vanliga antekningar men då behöver man kunna html koderna...

Om du är helt nybörjare skulle jag försökt fixa microsoft front page, ett jätte bra program, är som words där du kan lägga in bilder och ändra textsnitt o.s.v och sen kan du välja att kolla html koderna och sen förhandsgranska o se hur allt ser ut!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
434
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
278
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 367
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Bolån, hur ska man tänka?
  • Valet i USA