Hemsida...

O

ostbiten

Hur gör man en hemsida??? Behöver man nått särskillt program på datan eller...??? :confused: :confused:
 
Nej det behövs inte, man kan använda vanliga antekningar men då behöver man kunna html koderna...


Om du är helt nybörjare skulle jag försökt fixa microsoft front page, ett jätte bra program, är som words där du kan lägga in bilder och ändra textsnitt o.s.v och sen kan du välja att kolla html koderna och sen förhandsgranska o se hur allt ser ut!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp