I

Ika

Hur gör man när man ska öppna en hemsida i webbläsaren på en dator med windows XP?
Jag har gjort en sida med html-koder men hur får man den i bruk?
Inte som en massa mysko koder!
Utan med fina färger en bild och lite till!
Svara alla med XP!!!
 
Om du har sparat sidan som en HTML-fil ska det inte vara något problem att öppna den i webbläsaren. Det är bara att dubbelklicka på den, alternativ högerklicka och välja "öppna med..."

Vill du att andra ska kunna se din hemsida måste du lägga upp den på nätet. Det finns en massa olika ställen där man kan ladda upp sin hemsida.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: swemale
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 696
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 975
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp