hemsida hos spray?

lizan

Trådstartare
Moderator
min hemsida är nerplockad? :confused:
någon mer som råkat ut för det eller är det bara jag?

la upp bilder senast igår (min tid) och nu inte ens 24 timmar senare ligger hela sidan nere?

kan logga in och allt ligger kvar i mina mappar hos dem, men inget finns uppe på nätet?


hjälp? :crazy:
 
har fått ett mejl från dom nu.
dom hade märkt av en ökad trafik på min sida så dom stängde ner den i 24 timmar. :mad:
 
näää

pengar lägger jag inte! :p

min bror har en server, får kolla om jag får lägga upp där! :)
 
Var det inte Spray som skulle ta bort de sidor som inte hade tillräckligt med trafik eller använde det som lagringsställe också?
Låter ju konstigt att ta bort både de med lite trafik och de med mycket (om när bara tillfälligt)...
 
Jo, min sida hotar de att stänga eftersom det inte är nog mycket trafik. Varför känns det som att spray vill bli av med alla hemsidor?

/Ida
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 285
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 255
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 020
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp