aprilmaj
Trådstartare
Jag kan INGET om datorer, digitalkameror, Iphones och liknande. Men jag har fått önskemål från kusinbarnen att jag ska skaffa en hemsida/blogg eller vad det heter, för att lägga upp bilder så att de kan följa vad som händer när jag flyttar till mitt nya hus. Det är enbart för deras skull, som jag nu ska försöka mig på detta avancerade djävulskap.
Jag har ingen Facebook och vill inte ha heller. Vad finns det för andra alternativ?
Om någon orkar förklara för en helt okunnig person, var vänlig använd basic basic basic terminologi. Jag har försökt googla, men allt jag hittar förutsätter att man redan kan en massa. Jag har alltså ingen kamera, ingen Smartphone osv utan måste dessutom lära mig använda dem också...
Är det kört redan från början?
MVH Skeptisk
Jag har ingen Facebook och vill inte ha heller. Vad finns det för andra alternativ?
Om någon orkar förklara för en helt okunnig person, var vänlig använd basic basic basic terminologi. Jag har försökt googla, men allt jag hittar förutsätter att man redan kan en massa. Jag har alltså ingen kamera, ingen Smartphone osv utan måste dessutom lära mig använda dem också...
Är det kört redan från början?
MVH Skeptisk