Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill ha tips på julklappar att göra själv. Gärna modell mindre då vissa ska skickas utomlands.
Men några större går också bra
Vad har ni för idéer?
Det här tror jag att jag ska testa! Har du något bra recept att dela med dig av?Jag har tradition av att ge granola/musli till hela släkten varje år. Paketeras i fina glasburkar och ges ofta tillsammans med någon form av välgörenhetsgåva.
Det här tror jag att jag ska testa! Har du något bra recept att dela med dig av?
Disktrasor har jag funderat på, har precis börjat sticka på enFörra året gav jag virkade disktrasor. I år tänkte jag försöka mig på att rulla ljus av bivax.
Ja godis kan de nog uppskatta, tvålar låter också kulFudge är lätt att göra hemma och kan smaksättas efter vad personen gillar.
Praliner i någon form, ex mozartkulor, jordnötspraliner, eller ischoklad med krossad polkagris.
Kroppsscrubb med socker, doftsätts efter vad personen gillar.
Små tvålar eller massagebars som görs i fina formar, med krydda, eller glitter eller vad personen nu gillar.
- lägg upp fint i kartong eller burk.![]()
Utomlands skulle jag skicka paket med lite klassiska svenska smaker och prylar. Typ sötlakrits, knäckebröd, mjölkchoklad, lovvika vantar (om det passar klimatet på platsen).Vill ha tips på julklappar att göra själv. Gärna modell mindre då vissa ska skickas utomlands.
Men några större går också bra
Vad har ni för idéer?
Det har de fått i flera årJag brukar sticka strumpor och vantar![]()
Ja men det kan nog stämma, jag brukar göra något själv när ledtrådarna kan tolkas åt det hållet. Jag tycker om att både sticka och virka och sneglar även på yllebroderi. Det var bara det där med tiden.Jag fick en stickad krage, inte polo utan en man knäpper ihop, av en bukefalist. Den har jag använt mycket.
Det var i secret santa för några år sedan. Kan det möjligen ha varit @Snurrfian , stickar du?