Helt otroligt!!

Sparvoga

Trådstartare
Hade en katt som försvann för ca 3-4 år sedan. Vi var ute å letade o lockade efter henne då,men till slut gav vi upp var säker på att hon blivit överkörd av tåget eftersom vi bodde alldeles brevid järnvägen. Men så idag ringde en dam o sa att hon trodde hon hade min katt där... hon var ju idmärkt så hon hade ringt o kollat, blev något brydd:eek: Å nu är det så att jag har redan två katter o kan inte ha fler nu...men jag ska åka å hämta henne ialla fall.

Har liksom inte hunnit fattat det än...

Sv: Helt otroligt!!

Så kul! uppfans katten långifrån där den bott?

ajdå.. e ju lite problemnatiskt :S men va kul att katten blev hittad iaf :D

hoppas att de löser sig iaf :)

GRATTIS underbart, det reder sig nog med de andra katterna får vi hoppas :D Den kanske har blivit så pass vild att den vill vara utekatt.
En sån fick vi för några år sen när en koladugård lade ned och övergav sina katter.... Max vill inte gå in i huset men fungerar perfekt som vakthund i egen isolerad sockerlåda med svängdörr i glas på verandan:D

Hmm, jo katten är hemma:smirk: Problemet är att jag har två katter redan och jag kan ej ha flera, sedan har min sambo börjat få lite känningar av den ena...lite kliande ögon:( Men hon är hur gosig som helst, fin i pälsen och lite övergödd...så hon har nog inte lidit
Så helst vill jag hitta ett nytt hem åt henne, kanske nån som vet någon som vill ha en super go katt, (bor i jämtland)

Måste ju erkänna att jag inte hade räknat med att hon skulle komma tillbaka, tur att hon verkar ha haft det bra och att hon var kastrerad när hon försvann. Men nu vet att det kan löna sig att id-märka sina katter i örat!!!

Vilken story!!!!

Hade jag inte haft två vilddjur redan så hade jag
garanterat kunnat ta hand om din lille vän.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 459
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 202
Senast: WildHorse
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 555
Senast: Imna
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 520
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?