Jag hade heller inte använt dressyr på det stoet, jag har ridit 2 dammen hästar, bägge stora rejäla snygga hästar där den ene egentligen inte hoppade riktigt förrän hindren blev stora och den andra var väldigt svår att rida på hinder eftersom hon var så illa grundriden. Rörde sig trevligt gjorde dom, med galopp som bästa gångart. Nu kommer jag inte ihåg moderstammen på nån av dom, men den var inte samma även om hästarna påminde väldigt mkt om varandra. Stoet jag red är för övrigt galet lik ditt sto, om det är den jag hittat i blup.. mörk fux med 4 vita strumpor och bläs, men den jag red hette (eller iaf kallades) Diana.
På vilket sätt kan hon inte hoppa?
Håller med om Mr vain och Canterbury. Skulle du vilja ha dressyr så slår jag ett slag för Sibelius, mindre modell och ser fantastiskt trevlig ut att rida. Dessutom en genomsnäll individ, vi var där på seminstationen och han stod som ensam hingst där i stallet med massa brunstiga, okända ston. Gjorde inte ett knyst ifrån sig, bara stod och åt eller blev klappad...
På vilket sätt kan hon inte hoppa?
Håller med om Mr vain och Canterbury. Skulle du vilja ha dressyr så slår jag ett slag för Sibelius, mindre modell och ser fantastiskt trevlig ut att rida. Dessutom en genomsnäll individ, vi var där på seminstationen och han stod som ensam hingst där i stallet med massa brunstiga, okända ston. Gjorde inte ett knyst ifrån sig, bara stod och åt eller blev klappad...